tisdag 10 januari 2012

Ska vi göra något äckligt baby?

Är glad. Så jag sjunger med i töntiga låtar som jag kan utantill trots att det var i lördags jag hörde dem för första gången. 

Livet leker, ja i alla fall nästan. Jag körde till stan idag. Till självaste Umeå city utan några som helst problem. Nina var shot gun och vi seglade fram i en sliten citroën. Jag körde som om jag haft körkort sedan dagen min mor satte mig till världen, sa Sofia blygsamt. Parkerade till och med i ett parkeringshus. Vilket jag aldrig trodde jag skulle få mod till att göra. Möjligtvis när jag är 58 år och min hud är så tunn och skrövlig att den inte klarar av kyla och parkeringshus skulle vara det enda alternativet för en stackars soon going on pensionär. Men se där! Sex dagar och inte mer. Hybris? Ja, och jag är stolt över det!!!

Körkort, galant körning, samt bockat av dessa punkter på min Att göra lista:

- Kopiera värdehandlingar
- Lämna igen biblioteksböckerna
- Göra en reseblogg
- Betala reseförsäkringen
- Linsfakturan
- Köpa en mascara
- Linne
- T-shirt
-Svarta "plupp"örhängen





CHECK! Sådärja. Bara 15 punkter kvar att beta av. Nog ska det gå alltid.





fin redigerad bild på mig. GODNATT NU.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar