fredag 27 januari 2012

Adios Amigos!

Så slutligen tackar jag för denna vinter. Denna vinter som ömsom varit angenäm ömsom fruktansvärt kall. Snart sitter jag på ett flygplan till Madrid, som första stopp på denna resa i Sydamerikas tecken. Och jag erkänner, jag är smått nervös. Går inte att ta miste på med tanke på att jag strax måste bege mig till damernas. Men det här kommer gå finfint. Jag vet det. Bara min inte alltför solklara spanska som får mig att darra lite på läpparna. 

Ta nu hand om er allihopa! Så kanske vi ses till sommaren. Då vi kan mysa under en Julisol som smyger sig nerför himlen och färgar himlen vackert skär. Ivrigt återberätta om den tid som vi gått miste om tillsammans, och drömma oss bort in i en förhoppningsfull framtid.

En gigantisk kram från eder Sofia.






ps. Om någon vill ha ett vykort så tveka inte på att ge mig din adress.För är det något jag tycker om så måste det vara att skicka egotrippade hälsningar från andra sidan jorden. ds.

ps2. Det där med Petra gick inte så bra. Vi får helt enkelt synas till sommaren...hoppas jag. ds.


1 kommentar: