onsdag 25 januari 2012

Okristligt mätt

Sitter här och är halvt illamående..eller halvt och halvt...Jag ÄR illamående. Den har dagen blev precis som jag fruktat. Full av ätbara ting och alldeles för lite motion (läs: ingen motion överhuvudtaget bortsett från promenader till och från kommunaltrafiken). Det här bådar inte gott. Funderar på hur jag ska klara mig undan detta, men har endast kommit fram till att ev. viktökning kommer bli oundvikligt. Hallå Celluliter! Välkommen ombord på denna fylliga kryssning! 

Nåväl. Det som har skett har skett. Det man har gluffsat i sig har man gluffsat i sig, thats it! Mitt synsätt och Bullimektikers är tämligen olika. Här ( <- Länk) hittar ni receptet på denna helt makalösa kaka jag tillagade idag. En amerikansk hyllning vid namn Oreo Mud Cake Deluxe. Innuti: Krossade Oreos. Ovanpå: 400 gram choklad + 100 gram smör. Topping: Marshmallows. Mera Marshmallows och Mini Oreos. Herregud jag visste inte ens att miniatyrer av dessa chokladkakor ens existerade!!
Fett god kaka i alla fall! (Ja FETT är precis det rätta uttrycket). Men ett litet tips bara, förtär inte onödigt mycket tacogratäng tillsammans med nachos innan bara. Tips nr 2: Ät inget alls innan bakverket vore säkerligen det mest optimala.





Denna syndens kaka på bild. Tog några bilder på den, dock inte i klass med dessa men men.

Nej nu blir det snart natt och adjö. Det är en dag i morgon också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar