torsdag 26 april 2012

Lite myggbett på oväntat resemål

Sitter här på ett hostel i montanita, Ecuador. Otippat eller hur? Egentligen bor jag inte här , har flyttat ner på stranden i ett litet hus tillsammans med två brudar- en svenska och en kanadensiska. Och som grädde på moset håller jag på att göra min advancekurs- alltså DYKNING!!! Det kommer bli grymt är jag säker på. Än så länge får Ecuador två tummar upp. Behöver denna sol och sanden på godsintares. Nej nu måste jag söva. Ska upp tidigt för mitt dyk. Burnas noches !

2 kommentarer:

  1. Va härligt är super avis. Förstår att du är trött, "SÖVA, BURNAS NOCHES" hahaha

    SvaraRadera
  2. Sofia en sak till idag krattade jag gräsmattan rensade bort en del ris o dylikt men det är klart hel del snö kvar. Tror att den är kvar 2veckor till. Pappa

    SvaraRadera