lördag 21 april 2012

Lata Dagar

 Har sitter man och svettas utan anstrangning. Somnar vid poolen utan att ha gjort mig fortjant for det. Slukar i mig en 7up med is. Har saltvatten i haret, sand i bikinin. Ack sa som jag saknat detta! En varm sol och riktigt bruna ben. De ar har nu! I Mancora har jag fatt det jag velat ha sa lange.

Traffade nagra svenskar pa hostelet i Lima som aven de begav sig hit. Vi tog in pa samma hostel och spenderade nagra dagar tillsammans. Nu har det dock dragit vidare till Ecuador, och jag svavar fortfarande runt i ovisshet. Har INGEN aning om vart jag ska nast. Ville verkligen upp mot Colombia, men med tanke pa att jag inte har varit i Bolivia annu kanns det lite dumt. Eller jag vet inte, det gar ju. Jag kan ju. Men. Det kommer bli en jaaavla massa bussresande. Naval, imorgon ska jag aka. Har val egentligen vantat in Tom, engelsmannen jag traffade i Buenos Aires for 1000 ar sedan, som kommer imorgon bitti. Och darefter blir det att dra vidare. Ecuador, Colombia eller tillbaka till Lima- det ar fragan?

Kanns nagot jobbigt att styra kosan mot kalla Bolivia nu nar stranden sitter sa fint, men skulle det nu bli sa far jag trosta mig sjalv med att en manad i Brasilien inte kommer bli helt fel.

Nu vill jag ha lite uppdateringar hemmifran! Ligger snon kvar eller?


Aja, nu ska jag lasa, planera blivande resor och ta mig ett dopp. Adjoss!


ps. slutligen nagra bilder!!






1 kommentar:

  1. Sofia, har du gått och blivit lite smårasistisk elr präglas du av postkolonialism och maktstrukturer? sitter här och ser förbryllade ut av ditt sätt att uttrycka dig^^nåväl kanske lite mkt sol? Härligt vart benen än för dig så väntar förmodligen sköna äventyr! Sitter och äter ben and jerrys o tittar på halv åtta hos mig och njuter av internet i lägenheten. mys och ha det gottigott kraam katta.

    SvaraRadera